Nirvana – Come As You Are

Most egy külföldi, nagyon híres rock dalt szeretnék bemutatni ebben a videóban. Biztos vagyok abban, hogy könnyen meg fogod tanulni, főleg akkor, ha a rockzene közel áll hozzád.

Ezt az ismert dallamot, Nirvana Come as you are dalát gitáron megtanulhatod úgy is, hogy nincsenek rockbandai ambícióid vagy nincs külön erre a célra elektromos gitárod, mivel annyira közismert, hogy azok, akik hallanak játszani biztosan nagy elismeréssel lesznek feléd.

Sőt, ebből a videóból azt is megtudhatod, hogyan lehet még gyorsabb a pengetésed, ami külön hasznos, ha a rock dalok nagyon érdekelnek.

Meglátod, könnyen meg tudod tanulni eljátszani, ha elég sokat gyakorolsz. Ezzel a videóval is meg szeretném erősíteni benned, hogy ahhoz, hogy megtanulj gitározni, nincs szükséged különösebb tehetségre, csak kellő akaraterőre, hogy gitározz.

A GitárEgyetem 30 napos gitároktatásán szilárd alapokat is kaphatsz. A pengetési módokról, a húrok lefogásáról, a különböző alap gitárakkordokról tanulhatsz bővebben és gyakorolhatod be őket olyan ismert és népszerű számokon, mint például ez a Nirvana dal is.

“Nirvana – Come As You Are” bejegyzéshez 16 hozzászólás

  1. Hali!

    Nagyon jó a weboldal – nagyon jól lehet róla tanulni -, csak én azt vettem észre, hogy némelyik dalt (mint ezt is), túl felületesen, gyorsan mutatod be. Nehéz kivenni belőlük, hogy pontosan mit kell most pengetni.
    Összesen ennyi hibája van szerintem az egész oldalnak, hogy a dalokat egy kicsit gyorsan mutatod be, és nehéz ellesni 😉

    Így tovább.

    Válasz
    • Köszönöm hozzászólásodat, örülök, hogy alapvetően tetszik az oldal 🙂 A videókat többször is meg tudjátok nézni, ez a jó ebben az oktatásban 🙂 így lehet követni mindenki szintjének megfelelően a pengetést. Jó gyakorlást! 🙂 Ádám

      Válasz
  2. Szia Ádám!
    Megjött ez a dal az e-mailomra,de véletlenül letöröltem.Légyszíves elküldenéd mégesgyszer?? Sajnálom hogy ilyennel zaklatlak. És tudnál valamit ajánlani gitárhangoláshoz?Nagyon-nagyon kezdő vagyok,és még azt sem tudom hogy a hangolókulcsokat merre kell tekerni.Kérlek segíts!!

    Válasz
  3. Szia Ádám!
    Sehogy sem sikerült jól eljátszanom ezt kis dalt, valahogy a ritmus soha nem jött ki jól, aztán leszedtem a videót(remélem nem baj) belassítva megnéztem, hogy hogy játszod és rájöttem, hogy a végén a 2-0-0-2 után nem 0-0 vak kezded elölről, hanem csak egy 0 van.
    Nem tudom, hogy csak én értettem nagyon félre és ez másnak egyértelmű, mindenesetre gondoltam megosztom a publikummal az örömöm, hogy végre jó..:)

    Köszi!

    Válasz
  4. Szia 🙂 Nemrég kezdtem gitározni és ezen az oldalon tanulgatok, egyébként nagyon jó oldal 🙂 Lehet csak én nem értem, de ebben a videóban nem tudom h mikor melyik húrt kell pengetni, csak azt tudom hogy melyik bundon kell lefogni. De nagyon tetszik az oldal 🙂

    Válasz
    • Szia Dóri :”)
      Amikor már meghallgattad párszór és a füledben hallod a dallamot,akor nézd meg újra,de most azt a kezét amivel penget.És egyből rájössz :”)

      Válasz
    • Szia Dóri!
      Ha most kezdtél el gitározni, akkor szerintem érdemes inkább itt kezdened: https://gitaregyetem.hu/ jobb oldalon iratkozz fel a tanfolyamra, mert minden nagyon az alapoktól elmagyarázunk Neked! 🙂 És akkor nem jelent gondot a pengetés. Ádám. Jó gyakorlást!

      Válasz
  5. Köszi mindkettőtöknek 🙂 Már feliratkoztam és elkezdtem az alapoktól csak kíváncsiság képen megakartam ezt is tanulni ami egyébként sikerült csak többször vissza kellett néznem 🙂

    Válasz
    • Örülök a lelkesedésednek, remélem azóta már még több dal jól megye! Jó gitározást! Ádám

      Válasz
  6. Szia Ádám!

    Lenne egy ötletem az oldallal kapcsolatban. (persze ha nem gond).

    Az lenne a javaslatom hogy a videók alá valamilyen ábrát kéne rakni ami megmutatja hogy melyik húron melyik bundot fogd le és így szerintem mindenkinek érthető lessz.

    🙂

    Válasz
  7. Szia Ádám!
    Nagyon jó a tanfolyamod, és sokat fejlődtem alatta. Már sok dalt tudok, és egyet nagyon szeretnék megtanulni csak sajnos nincs fenn a weboldalon 🙁 . Láttam a DVD oktató videói között és onnan tudom hogy van. A GN’R Sweet child o’ mine című daláról van szó. Elküldöd vagy fel töltöd, lécci???

    Válasz
    • Szia Dóri!
      Pillanatnyilag csak a DVD tanfolyamon elérhető.
      Örülök, hogy már sok dalt tudsz játszani, csak így tovább 🙂
      Ádám

      Válasz